pomáháme dětem na jejich cestě životem

DSC0975-2-1080x1618.jpg

Přemysl Kopecký, ředitel a učitel pro 2. stupeň

Snažím se dělat, co mne baví, a mám radost, když se to daří i lidem kolem mne. 

Škola je pro mne místem setkávání, objevování, hry a překonávání překážek.

Naplnění z práce s dětmi jsem v sobě objevil jako táta čtyř dětí a průvodce v lesním klubu. Vystudoval jsem Kybernetiku a měření na ČVUT FEL a pedagogické vzdělání jsem získal v programu Učitel naživo. Mám zkušenosti s inženýrskou prací v automobilovém průmyslu. Rád děti učím souvislostem a důvěře ve vlastní schopnosti. Jsem rád v pohybu a v kruhu dobrých přátel.

DSC0969-1-1080x1618.jpg

Blanka Kaválková, učitelka pro 1. stupeň

Pracuji s dětmi různého věku již 25 let. Jsem vystudovaná zdravotní sestra, speciální pedagog. Zkušenosti mám jako zdravotní sestra, chůva, vedoucí táborových oddílů, asistentka učitele i osobní asistentka, učitelka v základních, mateřských i speciálních školách, poradenský pracovník, vedoucí pracovník. Lektoruji kurzy pro dospělé, které se věnují především vztahům dětí a dospělých. Jsem maminkou 3 dětí. Ráda jsem s dětmi venku, preferuji jejich svobodný rozvoj, věřím ve zdravý vnitřní program dětí a ráda ho poznávám a podporuji. Aktivně se od roku 2000 snažím o změny ve školství. Ráda se ve svém oboru vzdělávám a rostu spolu s dětmi. Celoživotně bojuji se svým úzkostným založením a proto miluji bezpečí, důvěru, partnerské vztahy, legraci a nadhled. Relaxuji pobytem v přírodě, tvořením a spolubytím ve své rodině a s přáteli.

DSC_3451.jpg

Milada Staňková, učitelka českého a francouzského jazyka

v ZŠ Do života učím český jazyk a literaturu a francouzský jazyk. Oboje jsem vystudovala na Pedagogické fakultě UK Praha. Francouzštinu jsem začala učit už při studiích a mám zkušenosti s výukou dětí i dospělých, skupinově i jednotlivě na všech úrovních. Složila jsem státní zkoušku z překladatelství a baví mě dívat se na jazyk jako na proces, jako na nástroj komunikace, ale vnímám ho i jako nositele hlubších společenských hodnot. Baví mě literatura a umění, ráda sportuji, cestuji a trávím čas s dětmi. Od práce se studenty na gymnáziích jsem se propracovala až na základní školu inovativního zaměření a začala se dívat na proces učení jinýma očima. Pochopila jsem, že právě krok stranou a pozorování mi hodně pomůže posouvat děti i sebe dál. Jsem celoživotní student a ráda se vzdělávám a objevuji.

HankaBahníkova.jpg

Hanka Bahníková, učitelka matematiky a společenských věd

Ve školství se pohybuji více než dvacet let v rolích učitelky na ZŠ, SŠ, lektorky a organizátorky volnočasových aktivit, táborů, zahraničních stáží a pobytů. V ZŠ Do života učím matematiku, historické a zeměpisné projekty. Baví mě učení venku a propojování předmětů s uměním, divadlem a prožitkem. Ráda cestuji, hlavně do hor a na sever, tvořím, kreslím a maluji. Dokončuji studium na ZČU, Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.

Kristýna Petrášková, učitelka anglického jazyka

Učím angličtinu. Celý dospělý život. Malé, velké, skupiny i jednotlivce. Jazyk vnímám jako přirozenou součást člověka a jeho kultury. Student si ho musí “prožít”. Biflování z cizího jazyka dělá vědu. Ale angličtina je prostě jen příběh vyprávěný v jiném rytmu, než jak ho známe z Česka.

Petra Honcová, učitelka českého jazyka

Na naší základní škole učím český jazyk a literaturu – velmi obsáhlý a různorodý předmět, který otevírá možnosti výuky do několika směrů. Mým hlavním cílem je, aby děti dokázaly svůj mateřský jazyk naplno využít v každodenním životě – aby dokázaly porozumět tomu, co čtou i tomu, co slyší, a aby dokázaly formulovat své myšlenky srozumitelně a jasně, a to jak v mluvené tak v psané formě. Český jazyk nám mimo to nabízí i osvojení si analytických schopností, kdy předmětem analýzy je právě naše mateřská řeč, tomu se s dětmi také věnujeme. Během hodiny je pro mě velmi důležité vzájemné porozumění a bezpečné prostředí, ve kterém se děti nebojí udělat chybu a podělit se s ostatními o svůj názor. Učíme se spolupráci, vzájemnému respektu a porozumění. Když říkám, že se učíme, myslím tím i sebe, učím se spolu s dětmi a moc mě to baví.
Jsem absolventkou Fakulty humanitních studií UK, v minulosti jsem vedla výukové bloky pro děti a podílela se na vedení skautského oddílu benjamínků. V současné době ještě pracuji jako lektorka předškolních dětí v lesním klubu. Své pedagogické dovednosti si dále osvojuji v rámci programu Učitel naživo.

Adéla Bartoňová, asistentka učitele, vychovatelka v družině

DSC_6516-1.jpg

Lenka Petrlíková Mašková, hospodářka školy

Ráda pracuji s čísly, s dětmi a inspirativními dospělými. Hledám synergii pro různé činnosti a organizace a ráda vše propojuji do smysluplných dílčích činností i větších celků. Baví mě háčkování a vyšívání, jsem vášnivou čtenářkou a miluji hudbu a spontánní tanec. Ráda cestuji a poznávám nová místa a lidi. Jsem maminkou 2 dcer, o školství a vzdělávání se zajímám od roku 2008. Celý svůj dospělý život se pohybuji v oblasti ochrany životního prostředí.

WhatsApp Image 2022-02-06 at 22.08.25.jpeg

Irena Bauerová, vychovatelka v družině

Mám vzdělání  v oboru vychovatelka, asistentka pedagoga i chůva. Ráda dělám smysluplné, praktické, tvořivé činnosti v přátelském prostředí. 
Věnuji se volnočasovým aktivitám s dětmi, vedu kroužek šití a tvoření a těší mě předávat radost a zájem o umění našich babiček. Mám ráda pobyt v přírodě, cestování a malování.

IMG-20201110-WA0001.jpg

Zdeňka Malá, předsedkyně školské rady

IMG-20201111-WA0002.jpg

Petr Malý, školník